31 mei, 2006

Voetbal is een mannensport.

De kop boven dit stukje is natuurlijk voor een groot gedeelte waar.
Ik heb een seizoenskaart bij mijn club en het merendeel is man.
Dat wil niet zeggen dat er geen vrouwen op de tribune zitten, maar ze zijn sterk in de minderheid.
Bij het betaald voetbal zijn het ook alleen maar mannen op het veld.
4 die de arbitrale leiding hebben, de technische staf van beide teams zijn veelal mannen en de 22 in het veld zijn ook man.

Dit mag van mij best veranderen, gemengde elftallen e.d. voor mij geen punt.
Laat dat duidelijk zijn.
Vrouwenvoetbal heb ik enkele keren "live" gezien, maar kon me niet bekoren.
Dat is mijn bescheiden mening, en dat zou best anders kunnen zijn als het vrouwenvoetbal vaker te zien is.
Maar het commentaar bij wedstrijden op televisie is altijd in handen van "deskundigen".
Vaak mensen met een sport (journalistieke) achtergrond.
Daar is kritiek op, kijk maar naar het commentaar wat B. Barend krijgt.
Maar nu het toppunt lees ik op Nu.nl.

O.a. Georgina Verbaan, Irene van der Laan, Gordon en Joling gaan commentaar geven op de wk wedstrijden op de website van KPN.
GADVERDAMME
Echt iedereen wil wat met het WK en ik ga het zoveel mogelijk vermijden.

Ik kijk alle wedstrijden (nou ja, zover de privesituatie dit toelaat) maar zal er zo min mogelijk mensen mee lastig vallen.
En het gelul erover wil ook niet zien.
Dat u het alvast weet!


Maar dit is wel grappig.
Koper kapotte laptop gooit alle zooi op internet!
Al eerder gezien op een andere site, maar zo wordt er dus wraak genomen als je kapotte pc spullen verkoopt.
Zo heb ik een werkende harddisk van iemand overgenomen.

Ik moest er met een recoverytool overheen omdat ik zelf wat gewist had.
Helaas kom ik dan ook altijd dingen tegen, die ik niet wil niet weten.
Softwarematige shredder erover en dan pas verkopen.

(Formatteren helpt dus niet!)