21 maart, 2008

Na 17 jaar twijfelen.

Ik heb het er al eens eerder over gehad, maar ik heb het afgelopen november toch laten doen.
Eindelijk een tattoo.
Niet degene die ik een jaar geleden voor ogen had, maar een eigen idee.

De naald met wat kleurstof, in mijn lijf, om een tekening voor het leven te krijgen.
Nu is het moment daar.
Om 19:00uur bij de artiest Viggo en samen een mooi plaatje uitzoeken.
Ik, wat ik mooi vind en hij, met zijn oordeel hoe het op de huid eruit komt te zien.
In ieder geval moesten de namen van onze meiden erin verwerkt worden.

Om half 9 zijn we klaar met de voorbereidingen en voel ik de naald mijn huid raken.
Het voelt even raar, maar het went.
(het inkleuren vind ik zelfs prettig!)

Na wat onderbrekingen ivm pauze van de artiest en zijn object.
Tevens dient het gereedschap regelmatig gesteriliseerd te worden,
(Want we doen het wel hygienisch!)
En dan ben ik om 1:45 uur gereed.
Inmiddels is mijn huid toch wel geïrriteerd.
Het laatste anderhalf uur is soms op mijn tanden bijten, want zoals altijd de laatste loodjes....

En dit is het resultaat.