09 oktober, 2006

Plekplatje


Dat is brabants voor een tattoo.
En ik wil al jaren een tekening voor het leven.
In ieder geval met de namen van mijn dochters erin en het liefst een tekening van de film/comic "The Crow".

Het verhaal vind ik gaaf, de muziek die erbij zit is mijn playlist en vooral de mystiek die er rond de dood van Brandon Lee hing, spraken me erg aan.
Ik heb de film behoorlijk wat keren gezien.
De originele comic via ebay op de kop kunnen tikken en ik vind het een prachtig liefdesverhaal met one-liners die in de literatuur niet zouden misstaan.
(Mijn lief is het daar niet mee eens, want die vindt het maar een stomme zwarte horror!)

Ik ben ruim 10 jaar verder sinds ik voor het eerst bedacht dat ik een plaatje van deze film wil gebruiken voor een gekleurde kras in mijn lichaam.
Ik ga dus zeker niet over 1 nacht ijs.
Dit gaat ie worden.



Met de tekst (uiteraard uit de betreffende comic) "Real love is forever" of "Believe in Angels", onder de vleugels de namen van mijn meisjes.

Heeft U ook lichaamsversierselen of houdt u er niet van?