28 september, 2006

Surrogaatfamilie


Er komt vaart in.
Eind oktober start de cursus vanuit de stichting Pleegzorg.
Eind november is dit klaar.
Daarbij horen zo´n 3 huisbezoeken.

In de cursus gaan we bekijken welke vorm van Zorg we gaan bieden.
Is dit weekendopvang, crisisplaatsingen of langdurige zorg?
Maar eenieder kind is welkom.
En volgens onze kontaktpersoon is er de mogelijkheid dat het heel snel kan gaan.
Om een plaats beschikbaar te stellen, was de bedoeling dit te doen als onze jongste ook naar school gaat.
Maar als er net voor de kerst een verzoek voor een plaatsing komt, dan zal ik niet kunnen weigeren.


En oh ja, wederom is de interne sollicitatie op niets uitgelopen.
Afgewezen met een L*L-argument.
Heb ik ze ook verteld, en zowaar gaven ze hun fout toe.
Maar hun keuze was al gemaakt.
Ik ga me nu beraden op mijn toekomst.
Want hier wil ik echt niet meer blijven!