08 september, 2006

Last FM

Verschillende bloggers hebben de voordelen van Last.fm al besproken.
Leuk zo'n lijstje op je blog en een account wat precies bijhoudt wat je al die tijd hebt geluisterd.
Je ontmoet virtueel liefhebbers van dezelfde stijl muziek, je wisselt bands en nummers uit en je kunt er verslagen van cd's/concerten/festivals vinden.
Maar nu het meest aangename.

Zoals ik in januari al had geschreven, ben ik al een tijd op zoek naar het nummer "Engel Gabriël" van Reniet Vrieze. KLIK
Last.fm heeft me geholpen!
Want er hadden dus welgeteld 2 mensen ooit met medeweten van Last.fm naar dit nummer geluisterd.
Beide personen heb ik een mail gestuurd en zojuist heb ik het nummer in mijn mailbox gekregen.
Geweldig toch.
Luistert U mee?

Reniet Vrieze - Engel Gabriël van de cd "Een nieuwe jas - Liedjes van Toon Hermans"

Mocht u dit nummer nog zoeken, benader me dan via twitter: http://twitter.com/jacobdus.

Met enorme dank aan Eelco en Last.fm