13 oktober, 2006

Soms zit het mee..

In mijn zoektocht naar een nieuwe baan vind ik zowaar een functie op mijn lijf geschreven.
Denk ik.
Een functie waar ik mijn creatieve ei kwijt zou kunnen.

Het plaatje is eigenlijk te mooi om waar te zijn.
Een combinatie van 2 eerdere functies die ik verricht heb, in een non-profit instelling, zelfstandig en inzetbaar op meerdere lokaties in Brabant, voor een beter salaris en het mooist van alles; de standplaats is in mijn woonplaats.
Dat zou kunnen betekenen dat ik zelfs de kinderen tussen de middag op kan halen en met hen kan eten en daarna weer ga werken! En op de fiets, wat 2 uur reistijd per dag scheelt.
De voorbereiding is deze keer beter.

De brief en CV zijn gecontroleerd door een vriendin die bij P&O van een zelfde soort instelling werkt, referenties zijn op de hoogte en het belangrijkste: Ik heb er zin in!

Nu hopen dat ik uitgenodigd wordt voor een gesprek, want dat zou toch wel handig zijn.