30 januari, 2006

Je zult er maar voor over hebben..

om je zo te laten bekijken om een borstvergroting te winnen...

Dames succes, ik heb geen voorkeur. Het is mij om het even.
(een keer iets anders dan stemmen voor idols..)

Link: Wie verdient de borstvergroting?


Volgens Ankie van der Linden, bedrijfsleider bij Lipoline is niks mis met de actie. „De deelneemsters weten dat er foto’s op internet komen en dat die eigendom van Lipoline blijven. Dat zijn niet de mooiste foto’s, maar dat kan niet anders als je wilt uitleggen wat borstvergroting inhoudt. Een keuring? Dat is Idols toch ook?“ Bovendien, zegt ze, zijn de acht overgebleven kandidates geselecteerd op leeftijd en motivatie, niet op uiterlijk. „Het zijn sterke vrouwen, geen labiele types. Kijk, iemand die zegt ’ik doe dit voor mijn vriend’, die willen we niet.“ Zelf zou Van der Linden ook best aan zo’n wedstrijd mee willen doen. „Alleen, ik heb cup D, dus dat is niet aan de orde, hahaha.“ Het bedrijf wil later ook met wedstrijden om gratis liposucties en face- lifts als prijs komen.

Bron: Brabants Dagblad