24 februari, 2006

Buurjongen

Telefoon.

Met Buurjongen (zie log)

Hoi met mij, hoe is het?

Ja, keigaaf, ik ben hyper, ik weet niet wat ik moet zeggen,
maarrre we staan met ons bandje in 013.

WAAT?
IN 013?

Wanneer?

12 Maart tijdens No Sleep 'Til burg.

Gaaf een collega van me ook al.
Ik kom zeker kijken.

eeeeuh, ja kom je dan daarvoor nog even langs?

Ja dat wil ik wel maar hoezo, langskomen?

Nou we willen vragen welke nummers we moeten spelen en of onze eigen nummers, die je nog niet gehoord hebt, goed genoeg zijn?

Ja natuurlijk jongen, ik kom langs..


Dit is toch keigaaf,
die jongen speelt nog geen 2 jaar gitaar en staat met zijn bandje in DE 013!
En vraagt mij om advies voor het optreden.
Cool!!!!!!!

Graag zou ik nu Evan Dando van the Lemonheads laten horen, met het nummer
I wish I was him.... (of die australische band die het over dando schreef)

Maar ik heb m niet. Wie wel?