23 maart, 2006

Tja.

Dit bericht op webwereld en gevolgd door nu.nl.

"Firefox sloopt een relatie".
Vrouw installeert browser Firefox opnieuw en ziet dat vriend lief in de cookies/geschiedenis op date sites heeft gezeten.
Vervolgens betekent dit het einde van de relatie.

Betere reclame voor Firefox kan dit soort berichten niet zijn, want wie wil dit nou niet.
Uitpluizen wat je partner uitvreet achter de pc als jij er niet bent.
Maar het lijkt me dat die gozert niet voor niets op een datingsite gaat kijken, dus om Firefox hier nou de schuld van te geven!
(firefox heeft voor "privacy" juist een handige functie gemaakt dat je door een druk op de knop alles wist. Internet Explorer kwam hier pas mee sinds versie 6)

Ik ben redelijk handig met een pc en toebehoren en krijg dan ook regelmatig verzoeken om Helpdesk te spelen. Ik wil er dan ook nog weleens op in gaan en bied een helpende hand.
"Of om de pc wat sneller te maken want deze is de laatste tijd wat traag."

En wat je dan ziet, dat wil je niet weten!
Lief stel, mooie kinderen, voorbeeldige man/vrouw, jarenlange single, ouders van vrienden, maakt niet uit.
Overal vind ik de meeste verbazingwekkende zooi bij het opschonen, opnieuw installeren, bestandje terughalen, netwerkje aanleggen, etc. En dan heb ik het dus niet over een virus of spyware.
En je moet degene dan ook nog aankijken terwijl je zijn/haar prive zooi ongewild onder ogen hebt gekregen.

(draadloze netwerken ook al zoiets, dichtspijkeren die hap.)
Dus gebruik die "Privacy"knop, ook voor mijn bestwil!